. | Organització de 25' i fet | ||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | cicle | nom del taller 1 | torn1 | nom del taller 2 | torn 2 | torn M/T | Descripció del taller 1 | Descripció del taller 2 | ALUMNES QUE FARAN EL TALLER 1 | ALUMNES QUE FARAN EL TALLER 2 | PROFESSOR ACOMPANYANT TORN1 | PROFESSOR ACOMPANYANT TORN2 | AULA REQUERIDA | ||||
. | IEA 2 | Canvi d'interruptors de més de dos cables | 20 | Canvi d'interruptors de mes de dos cab | 20 | T | Explicació i petit tastet de cablat del funcionament d'una habitació entrada de la habitació de matrimoni. Un interruptor per cada costat del llit i un altre a la | Explicació i petit tastet de cablat del funcionament d'una habitació entrada de la habitació de matrimoni. Un interruptor per cada costat del llit i un altre a la | Roi Cousillas Ivan Corulla Guillem Gimeno Salvador Martínez | Roi Cousillas Ivan Corulla Guillem Gimeno Salvador Martínez | Concepció Rodes | Concepció Rodes | 502 | ||||
. | ARI 1 | Tastet de robòtica | 10 | Tastet de robòtica | T | Taller d'introducció a la robòtica industrial i a la programació de robots. Els alumnes coneixeran les parts principals d'un robot industrial, les eines de programació i la posada en servei d'aquest. | Taller d'introducció a la robòtica industrial i a la programació de robots. Els alumnes coneixeran les parts principals d'un robot industrial, les eines de programació i la posada en servei d'aquest. | ||||||||||
. | ARI 2 | 10 | T | Roger Martínez Codina Alejandro Miñarro Vazquez Àlvar González Fluvia Gerard Alonso Oliva | Roger Martínez Codina Alejandro Miñarro Vazquez Àlvar González Fluvia Gerard Alonso Oliva | 404 | |||||||||||
. | SMX 1 | Programari d'ofimàtica lliure | 25 | Programari d'ofimàtica lliure | M | Utilitza aplicacions d'ofimàtica lliures com LibreOffice o OpenOffice amb prestacions semblants a solucions propietàries com Microsoft Office | Gimenez Homar,y Catalán | Gimenez Homar,y Catalán | Xavier Dalmau | Jordi Latorre | |||||||
. | SMX 1 | Configura la wifi de casa teva de manera segura | 15 | Configura la wifi de casa teva de manera segura | M | Aprèn a configurar el router de casa teva per a que les comunicacions siguin segures. | Ferreras y Alcacer | Ferreras y Alcacer | Josep Lluís Zimmermann | Josep Lluís Zimmermann | 208 | Ja he parlat amb ells, ens trobem dilluns per a que m'ensenyin a mi la presentació. | |||||
. | SMX 2 | Creació d'una pàgina web (HTML) | Creació d'una pàgina web (HTML) | T | Aprèn la base per a la creació de pàgines web | Ja sigui per promocionar un producte, un negoci o per simple oci, unes nocions bàsiques d'HTML sempre t'aniran bé | David Castillo, Marc Arnau i Juan Baró | Héctor Canet, Gerard Laguna i Pau Lozano | |||||||||
. | ASIX | Què és un torrent, perquè serveix i per què és millor que una descarrega comú? | 20 | Què és un torrent, perquè serveix i per què és millor que una descarrega comú? | 20 | T | Un arxiu torrent emmagatzema metadades usats per BitTorrent. L'única informació que conté el torrent és la localització de diferents peces de l'arxiu de destinació. Els torrents funcionen dividint el fitxer de destinació en petits fragments d'informació, localitzats en un nombre il · limitat de hosts diferents. Per mitjà d'aquest mètode, els torrents són capaços de descarregar arxius grans ràpidament | ||||||||||
. | DAM | Crea aplicacions per Android en 20 minuts | 20 | Utilitza la RASPBERRY PI | 20 | T | App Inventor és un entorn integrat de desenvolupament creat per Google i mantingut pel MIT que permet desenvolupar aplicacions mòbils per al sistema operatiu Android, de forma visual, interactiva i a partir d'un conjunt d'eines bàsiques predefinides | Raspberry Pi és un ordinador de mida reduïda i de baix cost, desenvolupat al Regne Unit per la Fundació Raspberry Pi, amb l'objectiu d'estimular l'ensenyament de ciències de la computació a les escoles | Pol Escolà, Marc Florit | Robert Centelles Albet Cuertiella Albert Martos | Sergi Grau | Sergi Grau | 214 | ||||
. | DAW | Apren a posicionar un negoci a Internet | 20 | Millora la teva experiència i seguretat en la navegació web | 20 | T | El posicionament en cercadors o Optimització de motors de cerca és el procés de millorar la visibilitat d'un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors. També és freqüent nomenar pel seu títol anglès, SEO (Search Engine Optimization). També és comú cridar posicionament web, encara que aquest terme no és tan precís, ja que engloba altres fonts de trànsit fora dels motors de cerca. | Configura correctament el Navegador per a sincronitzar els marcadors, evitar la publictat, navegar anònimament, utilitzar web segures, etc. | Erica Cuenca, David Nieto, Francisco Gonzalez, Eric Diez | Oriol Domingo, Isaac Royo, Albert Flores | Sergi Grau | Sergi Grau | 215 | ||||
. | AUD | Revisa la teva audició | 12 | Revisa la teva audició | 12 | T | Fer una exploració del llindar auditiu d'un pacient, per això mirarem la seva audició fent ua audiometria, i unes preguntes per valorar els resultats obtinguts (aula 401) | Tarda: Vanesa Cervera Cristina Ollé Sonia Padilla Laura Bartolomé Javier Marquez Zara Gine Medhat Abomailek Guillem Lozano Marc Cruselles | Tarda: Vanesa Cervera Cristina Ollé Sonia Padilla Laura Bartolomé Javier Marquez Zara Gine Medhat Abomailek Guillem Lozano Marc Cruselles | Tarda : Jordi Serra | Tarda : Jordi Serra | 401 | |||||
. | AUD | Revisa la teva audició | 12 | Revisa la teva audició | 12 | M | Fer una exploració del llindar auditiu d'un pacient, per això mirarem la seva audició fent ua audiometria, i unes preguntes per valorar els resultats obtinguts (aula 401) | 1r AUD A distribuïts en dos torns de mitja hora | 1r AUD B distribuïts en dos torns de mitja hora | Mati: Natividad Gonzalez | Mati: Natividad Gonzalez | 401 | |||||
. | GCM | Com és crea una marca? Demostra tot el que saps sobre les marques | 30 | Com és crea una marca? Demostra tot el que saps sobre les marques | 30 | T | Aprèn quins són els elements que ha de tenir una marca per a tenir èxit en el mercat, i demostra el teu coneixement de marques amb un joc per a endevinar-les | Alex Argemi, Esther Escrig, Arnau Grasa, Marta Díaz-Carralero, John Botero | Sergio Baeza | Sergio Baeza | |||||||
. | EMV1 | Com canviar una roda i arreglar una punxada | 16 | Com canviar una roda i arreglar una punxada | 16 | M | L'activitat
consistirà en explicar el proces de substitució d'una roda punxada amb
les eines que disposa el vehicle. També s'explicara la manera de
reparar, en el mateix moment, la punxada amb espuma per reparar punxades
o amb macarrons que podem trobar en cases de recanvis. | Marti Mulero, Álvaro Redondo, Pau Marquina | Ahmed Shazeb, Yahir Lanaspa | Ignasi Pujol | Ignasi Pujol | C-1 Taller vehicles | |||||
. | EMV2 | Revisió pel manteniment del cotxe | 15 | Revisió pel manteniment del cotxe | 15 | M | L'activitat consistirà en l'explicació i i revissió dels principals punts a fi de fer un manteniment preventiu previ a un desplaçament amb el vehicle, on es revisaran punts com el nivell de l'oli motor, nivell liquid refrigerant, nivell liquid direcció assistida, nivell aigua del neteja-parabrisas, estat de pneumàtics i suspensions i revisió d'enllumenat. | Alexandre Pérez, Eduard Esteve | Andreu Campins, Roger Francisco | Ignasi Pujol | Ignasi Pujol | C-1 Taller vehicles | |||||
. | AUT | Com canviar una roda i arreglar una punxada | 16 | Com canviar una roda i arreglar una punxada | 16 | T | L'activitat consistirà en explicar el proces de substitució d'una roda punxada amb les eines que disposa el vehicle. També s'explicara la manera de reparar, en el mateix moment, la punxada amb espuma per reparar punxades o amb macarrons que podem trobar en cases de recanvis. | Joel Corti, Carlos Vivancos, David Garcia | Joel Corti, Carlos Vivancos, David Garcia | Ignasi Pujol, Sergi Vázquez | Ignasi Pujol, Sergi Vázquez | C-1 Taller vehicles | |||||
. | AUT | Revisió pel manteniment del cotxe | 15 | Revisió pel manteniment del cotxe | 15 | T | L'activitat consistirà en l'explicació i i revissió dels principals punts a fi de fer un manteniment preventiu previ a un desplaçament amb el vehicle, on es revisaran punts com el nivell de l'oli motor, nivell liquid refrigerant, nivell liquid direcció assistida, nivell aigua del neteja-parabrisas, estat de pneumàtics i suspensions i revisió d'enllumenat. | Marc Rodriguez, Josu Dominguez, Joan Izcara | Marc Rodriguez, Josu Dominguez, Joan Izcara | Ignasi Pujol, Eduard González | Ignasi Pujol, Eduard González | C-1 Taller vehicles | |||||
. | IFC 2 | Filtre net, ambient net | 20 | Filtre net, ambient net | 20 | T | Es farà l'explicació de com es neteja el filtre d'aire d'una maquina d'aire condicionat domèstica com les que tenim a casa, ja sigui tipo split o de conductes d'aire. | Es farà l'explicació de com es neteja el filtre d'aire d'una maquina d'aire condicionat domèstica com les que tenim a casa, ja sigui tipo split o de conductes d'aire. | J. Carles Montpart, Linio, Josep Vilanova | J. Carles Montpart, Linio, Josep Vilanova | Jordi Rosell, Carles Ramirez | Jordi Rosell, Carles Ramirez | Taller 601 | ||||
. | EFI | Xerrada d'Eficiència Energètica | 15 | Xerrada d'Eficiència Energètica | 15 | T | PRESENTACIÓ DE 4 PROPOSTES D'EFICIÈNCIA ENERGÈTICA per a l'escola (GRUP A) aula 106 | PRESENTACIÓ DE 4 PROPOSTES D'EFICIÈNCIA ENERGÈTICA per a l'escola (GRUP B) aula (106) | Alumnes EFI A 2N | Alumnes EFI B 2N | Jordi Nosàs | Jordi Nosàs | |||||
. | CAI 1 | Saps com curar una cremada? I una ferida? | 20 | Posició Lateral de Seguretat | 20 | M | Saps què fer quan et cremes? i com curar-se bé una ferida? | Necessitarem 4 espais: els nostres tallers i dos aules més. Pot ser la Sala Myriam i qualsevol altra aula polivalent on poguem retirar les taules (ideal amb projector) | Aina Gordo, Marc Garcia, Alex Mariscal | Jose Rodriguez, Marc Rosell, Hugo Pájaro | SORAYA PICADO | CRISTÓBAL PEÑA | |||||
. | CAI 1 | Posició Lateral de seguretat | 20 | Saps com curar una cremada? i una ferida? | 20 | M | Sabries què fer davant una persona inconscient? | Jordina Ballart, Alex Noriega, Ester Serrano | Jonathan Agudo, Cristian Yañez, Alexander Ortiz | SORAYA PICADO | CRISTÓBAL PEÑA | ||||||
. | ESA 2 | Obstrucció de la via aèrea | 20 | Suport vital bàsic | 20 | M | Què hem de fer quan algú s'ennuega? i saps què no hem de fer? | FERRAN GRANOLLERS I JORDI CAYUELA | JOSE RODRÍGUEZ I MARIA CASAMAYOR | CRISTINA CABANACH | ESTHER GUERRERO | ||||||
. | ESA 2 | Suport vital bàsic | 20 | Obstrucció de via aèrea | 20 | M | Aprèn les maniobres de Reanimació Cardipulmonar Bàsica. | JOSE RODRÍGUEZ I MARIA CASAMAYOR | FERRAN GRANOLLERS I JORDI CAYUELA | CRISTINA CABANACH | ESTHER GUERRERO | ||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||
. | 1r |